Google+

آموزش لینوکس و امنیت

مرجع آموزش لینوکس و امنیت پارسی

آموزش لینوکس و امنیت

مرجع آموزش لینوکس و امنیت پارسی

 

اطلاع از نحوه کارکرد سیستم عامل بسیاری از مشکلات کاربران را حل نموده و آنها را برای حل مشکلات سیستم یاری مینماید. در این آموزش با نحوه بوت شدن لینوکس آشنا می شویم و در ادامه با runlevel ها در لینوکس اوبونتو به سطوح اجرایی و مفاهیم و ابزارها میپردازیم. در لینک زیر نیز می توانید یک سری از اطلاعات مورد نیاز راجع به سطوح اجرا را بیابید.

 

Linux Run Levels

دانلود آموزش آشنایی با روند بوت لینوکس و RunLevel ها

 

 

 

 

نظرات (۹)

سلام
link خرابه
salam aghaye taheri khastam babate tamame zahamati ke mikeshid azatoon tashakor konam
mer30
پاسخ:
خواهش میکنم نظر لطفتونه 
سلام استاد . امیدوارم اموزش های مربوط به معماری سیستم عامل لینوکس ادامه داشته باشند . ببخشید می خواستم بپرسم لینوکس چه تفاوتی با hurd دارد (استالمن می گفت hurd سریعتر است اما رفع باگ و توسعه آن مشکلتر است ) .
موفق و پیروز باشید . با تشکر.
پاسخ:
سلام هرد یک سیستم عامل شبیه یونیکس هست که performance بالایی داره اما برای دسکتاپ به همون دلیلی که گفتین مناسب نیست - فعلا من به شخصه freebsd رو از نظر performance ترجیح میدم و چون چند تا پروژه رو دارم باهاش انجام میدم سراغ هرد نرفتم
بسیار عالی و مفید ، تشکر
نوکرتم
تشکر از زحماتت
پاسخ:
شما آقایی :)
سلام آقا حجت
واقعا ممنون. مفاهیم سخت رو به صورت تصویری که توضیح می‌دید، ترس ما رو می‌ریزید. نمی‌خوام پررویی کنم و ازتون بخوام که توضیحات پیشرفته‌تر رو هم بگید. فقط ازتون خواهشی دارم که برای کسانی که می‌خوان موضوعات آموزش تصویری‌تون رو بصورت پیشرفته‌تر بخونن، منبع معرفی کنید.
سپاسگزارم
پاسخ:
کدوم قسمت رو می خواین؟
مهندس یه سوال این elf چیه اگه میشه یه توضیحی بدید در موردش ممنون.
پاسخ:
Executable and Linkable Format یک فرمت برای فایل های اجرایی و توابع کتابخانه ای در لینوکس هست که اجازه میده بدون توجه به معماری cpu اون کد رو هر ماشینی اجرا بشه

اطلاعات بیشتر در wikipedia موجوده
سلام

من خیلی علاقه مند به سیستم عامل لینوکس هستم.یک مرجع خوب و کامل برای یادگیری دستورات لینوکس سراغ دارین ؟

با تشکر
پاسخ:
ویدیو ها رو دیدین؟
خیر.اموزش هایی که گذاشتید کامله؟
پاسخ:
کامل نسبیه - اما راه اندازه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی