Google+

آموزش لینوکس و امنیت

مرجع آموزش لینوکس و امنیت پارسی

آموزش لینوکس و امنیت

مرجع آموزش لینوکس و امنیت پارسی


Kali Linux به تازگی منتشر شده است و ایمیج های iso. و VMWare برای آن قابل دریافت هستند. این توزیع توسط توسعه دهندگان توزیع بک ترک (BackTrack Linux) ساخته شده. بک ترک توزیعی ویژه و محبوب برای متخصصان امنیتی و کسانی است که تست نفوذ انجام می دهند.

با آمدن Kali، توسعه دهندگان پایه ی توزیع را از اوبونتو به دبیان تغییر دادند. پس Kali یک توزیع مبتنی بر دبیان برای کارهای امنیتی و کسانی است که مشتاق این کارها هستند. نسخه ی منتشر شده از گنوم ۳ (گنوم شِل ۳٫۴٫۲) به عنوان میزکار استفاده می کند، هرچند که دستورالعمل هایی برای استفاده از میزکارهای دیگری که ممکن است ترجیح دهید هم وجود دارد. در این آموزش به نصب این سیستم عامل در محیط مجازی vmware می پردازیم.

دانلود آموزش نصب KALI linux در محیط Vmware

نظرات (۱۵۰)

واقعا خسته نباشید
مثل همیشه بسیار مفید و کاربردی بود

خدا خیرتون بده
خیلی ممنون . مرسی مرسی .
عرض سلام؛
چند وقتی هست که مطالبتون رو دنبال میکنم،واقعا مفیده!
من اوبونتو رو تو محیط ویرچوال باکس نصب کردم؛فکر میکنم تقریبا با vmware یکیه؛برنامه به خوبی بالا میاد ولی سرعتش خیلی پایینه! ( با ویندوز 8 کار میکنم )
اگه ممکنه اسکرین سایز رو تو محیط ویرچوال باکس هم توضیح بدید
خسته نباشید و خیلی هم ممنون!
پاسخ:
حتما
به روی چشم
سلام
سایت بسیار بسیار ارزشمند . پرباری دارید.
خیییلی ممنون بابت کتاب ها، فیلم ها و ...
موفق باشید.
پاسخ:
خوشحالم که براتون مفید بود
سلام و عرض خسته نباشید و تبریک بخاط وبسایت فوق العاده پربارشما

مهندس جان بنده کالی رو روی وی او ویر نصب کردم ولی نمیدونم چرا بعدازنصب و کانفیگ وی ام تولز بازم اسکرین سایزم کوچیکه؟؟؟؟
پاسخ:
بعد از نصب وی ام تولز سیستم رو ریستارت کردین؟
این دستور رو بزنین ببینید چه خروجی میده:
service vmware-tools status
با سلام وتشکر فراوان
من از vmvare 9 استفاده می کنم و زمانی که Debian 6 64bit رو انتخاب می کنم 1در زمان ران کردن جهت نصب کالی پیغام خطا می بینم و وقتی از Debian 6 استفاده می کنم صفحه اول نصب رو می بینم و پس از انتخاب گرافیکال اینستال با صفحه خالی مواجه می شم و دیگه چیزی نمی بینم
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بی زحمت کمکم کنید؟؟؟؟؟؟؟
http://www.xum.ir/dTe
http://www.xum.ir/dTD
پاسخ:
با سلام
قابلیت intel VT-x رو در بایوس سیستمتون فعال کنید
یعنی چی؟
چطوری باید فعال کنم؟
پاسخ:
توی بایوست بگرد یه قسمت داره به نام virtualization یا virtualization technology
در اون قسمت باید فعالش کنین
شما مدل دقیق مادربردتون چیه؟
با سلام و خسته نباشید
با تشکر از فیلم های آموزشی خوبتون
kali رو نصب کردم اما نمیتونم vmware tools رو نصب کنم
موقع نصب vmware tools آپدیت میخواد که میزارم برای آپدیت اما هیچ تغییری نمیکنه
لطفا راهنمایی کنید.
پاسخ:
نسخه vmware شما چنده؟
با تشکر
نسخه VMware Workstation10 هستش
البته بصورت کرک شده.
پاسخ:
در قسمت
edit prefrences update
تیک همه آپدیت ها رو بردارین و اوکی کنید ببینید حل میشه
خیلی ممنون حل شد
مشکل هم کذینه های آپدیت بود هم دیرایور مجازی رو یه جای دیگه میشناخت
باز هم از فیلم های کامل و آموزنده تان کمال تشکر را دام.....
با تشکر از سایت خوب و فیلمهای آموزنده تان
میخواستم درخواست کنم نحوه شبکه کردن kali در vmware با سیستم اصلی ویندوز 7 رو هم آموزش بدین البته بدون اینترنت.
همین طور چطوری یه USB رو به kali شناسایی کنم.
با تشکر.....
پاسخ:
چشم حتما
فعلا مشغول آماده سازی آموزش ssh هستم لطفا انتهای این هفته یاداوری بفرمایید
ba salam\
man kali ro nasb kardam vali nemidunam chera seda nadare,mamnoon misham age komakam konid??????????
loptop man lenovo s510P hast va driveresh ro peida nemikonam vase linux?????????
خب یعنی چی؟خواهش میکنم واسم توضیح بدید چه کارکنم؟؟؟؟من اصلا بلد نیستم
مشکل دیگه ای که دارم زمانی که لینوکس رو در کنار ویندوز 8 می خوام نصب کنم وقتی صفحه بوت بالا میاد فقط لینوکس رو دارم و با اندکی تغییرات در بوت مجددا فقط 8 رو دارم و هردو رو ذر 1 صفحه بوت و با هم ندارم باید چه کنم؟
پاسخ:
این اسکریپت رو در دایرکتوری home دانلود کنید:
http://www.stchman.com/tools/alsa/alsa_setup.sh

قابلیت اجرایی رو با این دستور بهش بدین:
chmod 755 ~/alsa_setup.sh

و اینطوری اجراش کنید:
sudo ~/alsa_setup.sh

برای dual boot ویندوز 8 و لینوکس از این لینک ها کمک بگیرید:

http://www.everydaylinuxuser.com/2013/09/install-ubuntu-linux-alongside-windows.html
http://apcmag.com/how-to-dual-boot-windows-8-and-linux.htm

البته ویندوز 8 مسخرست - 7 نصب کنید بهتره  P:
شرمنده چطوری باید این 2 مرحله رو انجام بدم؟؟؟
ٰابلیت اجرایی رو با این دستور بهش بدین:
chmod 755 ~/alsa_setup.sh

و اینطوری اجراش کنید:
sudo ~/alsa_setup.sh

برگرفته شده از graymind.ir
پاسخ:
همین دستورات رو توی ترمینال اجرا کنین
مهندس انجامش دادم سیستم ریست شد ولی بازم صدا نپارم؟؟
پاسخ:
اوبونتو 12.04 یا 13.04 لایو رو هم بالا میارین بازن صدا ندارین؟
با سلام دوباره و تشکر از زحماتی که برای درست کردن فیلم‎ها می‎کشید.

فقط خواستم یادتون بیارم که درخواستم درباره نحوه شبکه کردن kali در vmware با سیستم اصلی ویندوز 7 رو هم آموزش بدین البته بدون اینترنت.
همین طور چطوری یه USB رو به kali شناسایی کنم.
با تشکر.....

برگرفته شده از graymind.ir
پاسخ:
vmware tools رو نصب کردین؟
بله با راهنمایی خوب شما تونستم نصب کنم.
پاسخ:
دقیقا برای انجام چه کاری میخواین از شبکه شدن استفاده کنین؟
درواقع میخوام تو یک سیستم اصلی چند سیستم با سیستم عامل های مختلف داشته باشم که به هم شبکه هستن بدون استفاده از اینترنت.
اولیش هم ویندوز 7 با kali و...
همن طور چطوری USB رو به kali شناسایی کنم.
با تشکر.
پاسخ:
وقتی همه رو شمت nat یا host only قرار بدی (نوع اتصال شبکه) همه توی یک رنج آدرس قرار میگیرن و همدیگه رو میبینن - حالا اگه بخوای فایل شرینگ انجام بدی مثلا تو لینوکس باید samba client رو نصب کنی
برای usb هم از منوی vm گزینه removable devices رو بزنی لیست usbها رو نشون میده و میتونی هر کدوم رو که خواستی از هاست قطع کنی و به vm وصل کنی (فقط مراقب فلش دیسک ها باش)
با تشکر
مهندس تاحدودی مشکل حل شد و فهمیدم
اما یه مشکل دیگه دارم وقتی تو kali وارد میشم پنجره هایی رو که باز میکنم به سختی دیرگ میتونم بکنم انگار که کارت گرافیک نصب نشده باشه ایراد از سیستم منه یا واقعا باید کارت گرافیک نصب کنم اگه این طوره چطوری میتونم نصب کنم؟
با سپاس فراوان از شما و تمام همکاراتون...
پاسخ:
توی تنظیمات ماشین مجازی تو قسمت display ببین تیک accelerate 3d graphics هست یا نه، عوضش کن ببین چی میشه - تو vm نیازی نیست گراف نصب کنی

ضمنا من تنهام همکار ندارم - نه هیچ کسی حمایتم میکنه نه جایی مشغول به کارم - بس که همه چی سر جاشه!!
واقعا ممنونم مهندس تیکش رو گذاشتم بهتر شد
دستت گلت درد نکنه
ان شا الله به هدفت برسی و روز به روز پیشرفت و موفق تر بشی...
با سلام
من کالی رو نصب کردم ولی زمانی که از هدفون استفاده می کنم صدا دارم و در حالت معمولی صدا نداره؟؟؟؟؟
پاسخ:
راستش دقیقا نمیدونم مشکل چیه اما باید در قسمت sound از setting با تنظیمات output و hardware یه خورده سرو کله بزنید. شرمنده که نتونستم دقیقا کمکتون کنم
با سلام و خسته نباشید...
دوست عزیز من این ویدیو اموزشی رو نگاه کردم واقا عالی بود مرسی...
فقط یه مشکل دارم این کارت شبکه usb من رو ویندوز با cd خودش نصب و راه اندازی شد و حالا به کالی که وصلش میکنم اصلا کار نمی کنه می خواستم ببینم درایورش رو چجوری باید تو کالی نصب کنم؟؟؟؟
با تشکر
پاسخ:
متاسفانه کالی فقط یک سری های خاص کارت شبکه وایرلس رو میشناسه برای هک وایرلس شما میتونید از دیسک بوتش استفاده کنید

مثلا این کارت

قبل از خرید حتما بازم پرس و جو کنید
با عرض سلام و تشکر از زحماتی که می کشید.
من روی vmware 8 دو عدد کالی نصب کردم و vmware-tools رو هم رو هردوشون نصب کردم. حالا می خوام اونها رو برای انجام پردازش موازی با روش massage passing شبکه کنم. برای اینکار از کتابخانه open-mpi برای نوشتن برنامه هایی در زبان های C یا Fortran با قابلیت تبادل پیام استفاده میکنم. کامپایلر mpicc رو هردوشون نصب کردم . تو فایل .bashrc هم به درستی مسیر LIBRARY و BIN رو مشخص کردم و کامپایلر به خوبی کار می کنه. حالا تنها مشکلی که دارم اینه که اصلا نمی دونم این دوتا سیستم عامل رو چطور به هم شبکه کنم؟ می شه لطف کنید کلا در مورد تنظیمات NAT , Bridge و... توضیح بدید؟ مدیونتون می شم. برای پروژه ی کارشناسیم می خوام.
پاسخ:
سلام vmware 10 نصب کنید
آموزششم میذارم
سلام من کالی رو تتو vmware نصب کردم ولی نمی دونم چرا وایرلس لپتابمو نمیشناسه ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
دوست عزیز در محیط مجازی تمامی اتصالات شبکه شما به صورت کیک کارت شبکه مجازی (کابلی)شناخته میشن - البته به جز عسذها که کالی هم فقط یک سری خاص رو میشناسه - قبل از خرید مشورت بفرمایید
ببخشید قبلا تو وب سایت backtrack لیستی از کارت های وایرلس ساپورت شده بود اما تو وب سایت kali چیزی پیدا نکردم. می شه خودتون یه لیست از کارت هایی که تو بازار پیدا می شن و قابلیت injection دارند رو معرفی کنید؟
این TP LINK / TL WN 722 N که معرفی کردید injection انجام می ده؟ مشکلی باهاش ندارید؟
پاسخ:
ایمیلتون رو چک کنید
سلام خسته نباشید
من کالی 32 بیت دانلود کردم + VMware 10
در هنگام نصب کالی بر روی Vmware در قسمت کپی فایل ها که زمان زیادی میبره که تو فیلم هم Stop کردین مشکل دارم
نصب بیشتر نوار پر میشه و بعد Error میده
طبق فیلم پیش رفتم ...
ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ:
چه اروری میده؟ کجاش ارور میده؟
سلام
من هم دقیقا مشکل آقای محمد رو دارم. کالی 1.0.5و 64 بیتی رو می خوام روی VMWARE 10 نصب کنم.
چند مرحله از نصب میگذره و بعد از مشخص کردن دیسک و اینا می رسه به INSTALL یه کم که میگذره میگه INSTALL نمی شه. همین
پاسخ:
فکر میکنم مشکل از مرحله پارتیشن بندی باشه - چرا از نسخه های آماده برای vmware استفاده نمیکنید؟
ببخشید منظورتون از نسخه ی آماده چیه؟
من یه پارتیشن جدا و خالی در نظر گرفتم و ماشین مجازیم رو روی اون می ریزم.
پاسخ:
ماشین مجازی آماده :

http://www.offensive-security.com/kali-llnux-vmware-arm-image-download/

متاسفانه من هم با این مشکل مواجه بودم - کالی رو روی vm نصب کنید -
من منظورتون رو متوجه نشدم. ببینید من اول vmware workstatiion 10 رو نصب کردم. بعد یه ماشین مجازی جدید روی یک درایو خالی ساختم و در آخر آدرس iso کالی رو دادم . حالا نمی دونم شما چه روشی رو میگید؟
پاسخ:
تو آدرسی که بهتون دادم فایل زیپ شده و نصب شده کالی روی vmware وجود داره که میتونید با vmware بازش کنید
سلام ممنون بابت آموزشتون عالی و خوب بود فقط من از خود سایت kali.org دان زدم و نسخه ی مخصوص vmware هم نبود و نصب شد بالاهم میاد ولی بر پایه دبیان 7 نصب شد.
یه سوال داشتم ادمین عزیز این مودم دی لینک که تو آموزش گفتید چنده الان؟
پاسخ:
سلام - فکر کنم منظورتون کارت شبکه وایرلس بود - حدود 50 تومنه
والا نمیدونم همون که به صورت USB هست و فقط برای اینکه که به شبکه های وای فای وصل شی دیه حالا اسم شنیدونم...:D همه مدل و همه مارکی 50 تومنه؟؟؟
پاسخ:
حدودا بله - ولی اگر خواستین بخرسن بگید مدل دقیقشو پیدا کنم - ولی با دیسک لایو هم میشه این کار رو انجام داد
سُلام عرض خسته نباشید یه سوال دارم بعد از نصب کالی لینوکس بر روی وی ام ویر اندازه ی اون خیلی کوچیکه بعد هم به اینترنت وصل نمی شه میشه واسه ی این دو مشکل راه حل ارائه بدید .
بسیار ممنونم
پاسخ:
vmware tools رو نصب بفرمایید
شبکه رو هم روی NAT قرار بدین
دوست عزیز میشه این تنظیمات رو در قالب یک فیلم نشون بدی راستیتش این کار رو کردم ولی نشد شاید ایراد از کار من میشه این کار رو واسه ی ما انجام بدی
خیلی از زحمات شما ممنونم
منظورم تنظیمات برای وی ام ویره که چه جوری صفحه استاندارد میشه
بازم ممنونم
داداش دمت ردیف شد گیر سره یه سری از تنظیماتم بود
سلام با تشکر خیلی خوب بود فقط من نصب کردم روی bridged قرار دادم eth0 میشناسه و ip هم که میدم ping دارم ولی وقتی vm را خاموش میکنم یا میره رو حالت استند بای ip می پره چیگار گنم ip ثابت بمونه روش و تنضیماتم نپره
پاسخ:
vmware tools رو نصب کردید؟
*******مهم*********
دوست عزیز خواهش میکنم جواب دید؛من وقتی مراحل نصب رو انجام میدم،اول می‌نویسه>>>>>>
Network boot from AMD Am79C970A
و در آخر می‌نویسه>>>>>Operating System not found
در ضمن نسخه ایی که من دانلود کردم؛نسخه ISO نیست و در عوض فرمتش VMX هست
پاسخ:
این نسخه مجازی سازی شده هست
توی VMware در قسمت file گزینه open رو انتخاب کنید و مسیر فایل vmx رو بزنید خودش باز میکنه
سلام ببخشید من این ارور رو دارم
http://8pic.ir/images/upp4lqzjyk6t5e0ronfa.jpg
با توجه با پاسخ شما به دوست بالایی من عکسی از فایلی که دانلود کردم رو میدم
http://8pic.ir/images/lsy2jlthnoqpc89h92pb.jpg
لطفا جواب بدید
پاسخ:
دوست عزیز این فایلا واسه VMware هست
نباید بوتشون کنی!!!
پس میشه بگید چیکار باید بکنم؟؟؟
ببخشید من تو این نرم افزار زیاد وارد نیستم
و ممنون از پاسخ گویی تون
پاسخ:
File open
بعد مسیر فایل vmx رو بهش بدین
این کار را کردم اما همان ارور قبلی را داد
پاسخ:
عکس ارور رو بفرستید
آغا درستش کردم فقط الان چون آمادست من یوزر و پسوررد رو نمیدونم اگه میشه برام پیداش کنید
از سایت
http://www.offensive-security.com/kali-linux-vmware-arm-image-download/
همون اولیKali Linux 1.0.6 64 bitVMware
لطفا جواب بدید ممنون
پاسخ:
username:root
password:toor
استاد کارت درسته !
سلام حاجی ...

موقع نصب . موقعی که power on میکنم ... همون ابتدا جایی که گفتین روی گرافیکال اینستال قرار بدید ...

من تو اون قسمت گرافیکال اینستال ندارم... چیکار کنم ؟

فقط این گزینه ها رو دارم :‌

Live (Amd 64)
Live (Amd 64 Failsafe)
Live (Forensic mode)
Live USB persistence
Live USB Encrypted persistence
Install

فقط یه چیزی ... من ویندوز ۸.۱ دارم . ۶۴ بیت .... دبیان ۶ . ۶۴ بیت رو که انتخاب میکنم اررور میده مجبور میشم دبیان ۶ رو انتخاب کنم ...

اینم عکس از قسمتایی که گفتم :‌

http://8pic.ir/images/h5vu8swyhi5x3f68bay9.png
http://8pic.ir/images/fj5qouqk9ys7lka8bj7h.png

در ضمن vmwareم ورژن ۶ هستش ...
پاسخ:
رم ماشین مجازی رو روی 1 گیگ قرار بدین
ذاذاش اینو یادم رف بگم که بعد ازینه رو Install کلیک میکنم صفحه سیاه میشه بعد هیچ کاری انجام نمیشه دیگه ...
سلام من کالی رو دانلود کردم ولی armitage اجرا نمیشه؟ چرا
پاسخ:
قبل از اون باید متااسپلویت رو تنظیم کرده باشید
خدا بگم چیکارتون کنه این همه دانلود کردم وقتی میخوام اکسترکتش کنم ارور میده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
شما اولین نفری هستین که به این مشکل بر خوردین - فکر میکنم دانلودتون ناقص بوده
سلام.من روی vmwareکالی رو نصب کردم وولی موقع login ,username و password رو ازم قبول نمیکنه.ممنون
پاسخ:
usernam : root
password: toor
سلام
من موقع نصب کالیی
installing system
تا 10 درصد میره ولی بعد فیلد میشه
رو کل هاردم نصب کردم
نسخه 32 بیت هم هست چه کنم؟
پاسخ:
تنظیمات پارتیشن بندیش رو دست نزن
استاد من یه هارد ۵۰۰گیگ دارم
که رو اون میخوام نصب کنم
حالا چ چ جوری بش دست نزنم؟؟؟
دقیقا تو VW
هم همین مشکلو دارم یعنی فیلد میشد
میشه دقیق راهنماییم کنید؟
پاسخ:
تو قسمتی که میخواد پاتیشن بندی کنه چیزی رو عوض نکن بزن دیفالت خودش بره
استاد من از \ارتیشن همه رو گزینه اول اینتخاب میکنم.....
خیلی نیاز دارم بش
چون سفارش کار گرفتم اما کالی داره بازی در میاره
راه ارتباطی نیست که سریع تر در ارتباط باشیم؟؟؟
چون واقعا نیاز
شرمنده استاد
پاسخ:
blacks more ops دیگه چیه؟ چرا روی مجازی نصب نمیکنیدش؟
دقیقا همچین اروری رو دارم
http://www.blackmoreops.com/wp-content/uploads/2014/03/1024x545xError-Message-1-Installation-Step-failed-in-Kali-Linux-blackMORE-Ops-1024x545.jpg.pagespeed.ic.mTuTrhQ-r9.jpg
استاد تو vm هم وضع همینه
الان من خونمون نیستم
وگرنه اونجا سیستم بود
چیزی که دمه دستم هست یه ل\ تاب سونی با هارد ۵۰۰ گیگ توشیبا هس و من هم فایل ایزو ۳۲ بیت کالی رو از سایتش با ۳۰ هزارتومن دانلود کردم
که همش ارور میده
اون ادرس سایتی هم که دادم مشکل منو نوشته اما هیچی حالیم نشد
عکسشو دادم که ببینید مشکل من چیه
اگه میشه کمکممم کنیددد
پاسخ:
نسخه vmware رو دانلود کنید که آمادست - ۳۰۰۰۰ تومن؟ خودتون بذارین رو دانلود که بهتره!!!
استاد گرامی
بنده عرض کردم که یه هارد ۵۰۰ گیگ دارم
ینی توش هیچ سیستم عاملی نصب نیس
میخوام سیستم عامل این ل\ تاب کلا کالی
بشه


بله ۳۰۰۰۰ تومن بابت دانلودش \ول دادم
چون سفارش گرفتم مجبور بودم و حتما هم باید خود سیستم عامل باشه
نه رو وی ام ویور
پاسخ:
ساری بودین میتونستم کمکتون کنم - متاسفانه نمیدونم مشکل چیه
استاد ببخشید ووقتتونو گرفتم

مجبور شدم بک ترک نصب کنم
و نصب شد مرسی از زحمتی ک کشیدید
متشکرم
http://kanishkashowto.com/2014/04/15/install-kali-linux-1-0-6-in-vmware-workstation/
سلام.من کالی رو مطابق مراحل لینک نصب کردم.میخواستم در مورد مراحل پارتیشن بندی و همچنین وارد کردن نام هاست که توی مراحل نصب هست بدونم.چون باید از این کارم گزارش تحویل بدم.
سپاسگذارم.
قابل توجه دوستان که من نتونستم از روش گرافیکی نصب کنم.
پاسخ:
رو پارتیشن بندی بعضی وقت ها اذیت میکنه
سلام
کالی رو نصب کردم اما نمیتونم هیچ نرم افزار روش نصب کنم
چرا؟؟ این ارور میده
root@kali:~# apt-get install software-center
Reading package lists... Done
Building dependency tree
Reading state information... Done
Package software-center is not available, but is referred to by another package.
This may mean that the package is missing, has been obsoleted, or
is only available from another source

E: Package 'software-center' has no installation candidate
root@kali:~
پاسخ:
کالی software center نداره - از synaptic استفاده کنید
استاد بزرگ منظور من این بود که چرا این ارور رو میده؟؟؟
من موقع نصب هر نرم افزاری این ارورو میبینم در حالی که نباید اینطوری باشه
اون سنتری که معرفی کردید هم موقع فعال کردنش همین ارور رو داد
پاسخ:
مخازن کالی محدود هستن - مثلا چه نرم افزاری رو میخواین نصب کنید؟
کللا هرچی میخوام نصب کنم
حتی با دستور
apt-get update
هم همین ارور رو میده
حالا بماند برای نصب
مثلا همین سنتر اوبنتو
بقیه نصب کردن اما من ارورو میبینم
یا موزیلا
یا هویج
یا کروم
یا چند تا تم
باید چ جوری رفعش کنم؟
سلام
من هر جایی کالی رو نصب میکنم با این پیغام مواجه میشم
http://upload7.ir/imgs/2014-09/83476443361433878881.png
لطفا کمک کنید
چه توی VmWare چه رو خود سیستم
میدونم مشکل از DVD نیست چون قبلا نصبش کردم ولی الآن نمیدونم چه مرگشه
4 در صدمیره یک هویی این پیغام نمایش داده میشه

http://upload7.ir/imgs/2014-09/83476443361433878881.png
پاسخ:
نسخه آماده vmware رو اجرا کنید
زمان نصب پارتیشن بندیشو دست نزنید
اقای عباس منم همین مشکلو دارم در واقع شما فایل رو بد دانلود کردید
سلام
من کالی نسخه Kali Linux 64 bit ISO رو دانلود کردم . بعد با ماشین مجازی بالا اجراش کردم . ولی این ارور رو بهم میده و وارد کالی نمیشه.
http://upload7.ir/imgs/2014-10/59703026890740657507.png

کسی میتونه کمکم کنه ؟
ممنون از سایت خوبتون
پاسخ:
ویندوزتون 32 بیتیه؟
نه ویندوزم 64 بیتی هس . ویندوز 8.1 نسخه 64 بیتی . منم فایل ایمیج کالی 64 بیت رو دانلود کرده بودم.
پاسخ:
با virtulbox دارین نصبش میکنین؟
سلام من vmware-tools رو نصب کردم. کلا پا به پای اوزش جلو رفتم. هیچ اررور هم دریافت نکردم ولی وقتی resart میکنم بازم اسکیرین همون سایز هست
این command هم تست کردم
root@kali:~# servic vmware-tools status
این اررور رو میده
bash: servic: command not found
پاسخ:
service
Servic !!! میشه بیشتر راهنمایی کنید ؟ من منطورتون رو نمیفهمم
در ضمن من چند یار دیگه هم vmware Tools رو نصب کردم ولی بازم نشد که نشد
ممنون از راهنمایی هاتون
پاسخ:
املاشو اشتباه مینویسید
اهان. ببخشید حق با سماست اصلا توجه نکرده بوذم
الان درستشو زدم میگه : vmtoolsd is runinng
ولی همون سایز هست. باید چی کار کنم؟ جون اینجوری کار کردن باهاش سخته
از تو اپشن های خودشم اگه بخوای عوض کنی که رزولیشن انداره لپ تاپ منو نداره :|
راستی دراگ & دراپ مشکلی نداره فقط همین اسکیرین
پاسخ:
view -> fit guest now
آره اون دفعه با virtulbox امتحان میکردم که اون ارور رو بهم داد.
الان VM ware 10 رو دانلود کردم و با اون هم امتحان کردم این ارور رو بهم داد :

http://8pic.ir/images/7o4pmv2nm1yvlglbqh2d.png

شما چیزی ازش متوجه میشین ؟
فکر میکنم مفهومش مشابه همون ارور توی virtulbox هست.
مدل لبتاب هم : Z510-core i5
خواستم بگم که مشکلم حل شدش
این Vt یا همون Virtualization Technology بطور پیش فرض غیر فعال بودش
برای فعال کردنش هم باید از داخل Bios اقدام کرد.

بهر حال ممنون از سایت خوبتون
بازم اگر مشکل یا سوالی داشتم حتما ازتون میپرسم
سلام
ببخشید دوباره مزاحم میشم
من این کالی رو روی ماشین مجازی هم نصب کردم و هم لایو اجرا کردم
ولی در هر دو حالت کارت وایرلس رو شناسایی نمیکنه
یعنی اولین دستور که airmon-ng هست رو میزنم هیچ نتیجه ای نمیاری

چند جا خوندم واس هک باید کالی رو روی فلش ریخت و از اون طریق بوتش کرد
شما در این مورد نظری ندارین ؟!
یعنی با ماشین مجازی کاری نمیتونم بکنم ؟!
پاسخ:
تو ماشین مجازی به طور معمول کارت شبکه وایرلس رو به صورت کابلی میشناسه مگر اینکه از مدل های خاص usb مثل alfa استفاده کنید
  • کیانوش درتاج
  • سلام.
    من کالی لینوکس 64 بیتی رو از سایت خود کالی دانلود کردم ولی وقتی میخوام توی Vmware 10 نصبش کنم وقتی power on میزنم فقط یه صفحه سیاه میاد بالا و حتی وارد محیط نصب و اینجور چیزا نمیشه.
    سیستم من : RAM : 6 Hard 1t CPU : i7 GPU:2G
    باسرعت 128 2 هفته طول کشید تا دانلود شد حالا اگه نصب نشه واجبه خودمو بکشم .
    دوستان لطفا منو کمکم کنید تا مشکلم حل شه.
    پاسخ:
    در قسمت تنظیمات > display >
    3d acceleration رو غیر فعال کنید و نتیجه رو بفرمایید
  • کیانوش درتاج
  • غیر فعال بود.
    درست نشد.
    اصلا هیچی نمیاره فقط یه صفحه سیاه میاره .همین.
    پاسخ:
    ایمیلتونو چک کنید
  • کیانوش درتاج
  • اغا هنوز مشکل داره .
    کسی نیست به من بگه باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    team viewer رو روشن کنید
  • کیانوش درتاج
  • فک کنم فایل رو ناقص دانلود کردم .
    تو نرم افزار segment downloader نوشته 99.97 درصد.
    ولی وقتی میزنم رو گزینه استارت مینویسه :
    ---------------------------
    Segment downloader
    ---------------------------
    '2730924727' is not a valid integer value.
    ---------------------------
    OK
    ---------------------------
  • کیانوش درتاج
  • سلام.
    من از خیر نصب کالی لینوکس گذشتم .
    بک ترک 5 رو نصب کردم ولی VMWARE به اینترنت وصل نمبشه ، باید چیکار کنم؟
    درایورهای لپ تاپ رو نمیخونه .
    لااقل تو این مورد بهم کمک کن دوست عزیز .
    لطفا
  • کیانوش درتاج
  • آقای طاهری ببخشید ولی این لینک همش انگلیسی نوشته بود ، چیزی متوجه نشدم.
    پاسخ:
    ترجمش کن
  • کیانوش درتاج
  • سلام آقای طاهری .
    ببخشید من همش دارم مزاحم شما میشم.
    داستان من شده مثل اون آدمی که وسط دریا دنبال درخت می گشت ،مجبورم وگرنه مزاحم شما نمیشدم.
    یه راهنمایی کنید که من باید چیکار کنم.
    درایورها که نصب نمیشه هیچ وقتی VMWARE رو نصب می کنم کلا لپ تاپم به اینترنت وصل نمیشه.
    باید چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    پاسخ:
    درستش کن - این اولین مشکلیه که باید حل کنی - اگه تو اولیش بمونی توی بقیش هم میمونی
  • کیانوش درتاج
  • حرفتون درست . من از اول تابستون تا الان با نصب بک ترک 5 مشکل دارم . و هر کاری میکنم درست نمیشه.
    ولی بازم به خاطر زحماتتون در رابطه با کالی لینوکس بسیار سپاس گذارم.
    پاسخ:
    نسخه مخصوص vmware رو دانلود کنید - آمادست
    سلام . میدونم که این جایی که نظر میدم درست نیست ولی ببخشد. اینجا رو یکی از دوستام معرفی کرد که هر کی هر مشکلی داشته باشه حل میشه.
    من بک ترک 5 رو رو ویترال باکس نصب کرد ولی نمیدونم چطور باید نصبش کنم و باید چیکار کنم.
    کسی هست به من کمک نه؟؟؟؟؟؟؟؟/
    خواهش میکنم.
    ممنون بابت لینک
    ولی این که فقط نصب روی ویترال باکس بود.
    پس بقیه اش چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • کیاوش درتاج
  • سلام.
    آغا مشکل من حل نشد . باید چیکار کنم من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    به اینترنت وصل نمیشه......درایئر ها هم نصب نمیشه........من باید چیکار کنم؟
    پاسخ:
    دوباره تلاش کن
  • کیانوش درتاج
  • خود VMWARE به ابنترنت وصل میشه یعنی من با استفاده از مرورگر بک ترک 5 به اینترنت وصل میشه و سایت باز میکنه ولی از طریق wicd network manager وایرلس لپ تاپ رو پیدا نمیکنه.
    Qualcomm Atheros AR956x Wireless Network Adapter اینم مدل کارت شبکه منه.
    اگه کنار ویندوز و روی هارد اونو نصب کنم مشکلم حل میشه؟؟؟؟؟؟؟؟/
    پاسخ:
    شما نمیتونید از بک ترک وایرلس لپتاپ رو ببینید - اما میشه یه کارت شبکه usb رو وصل کنید بهش - اونم یک سری های خاص
  • کیانوش درتاج
  • راستش من میدونم کارت شبکه USB چیه و باید چیکار کنم.
    اگه در کنار ویندوز نصبش کنم مشکل حل میشه؟؟؟/

    البته ببخشید که من دارم در رابطه با موضوعی حرف میزنم که ربطی به موضوع اموزش شما نداره.
  • کیانوش درتاج
  • من نمیدنم کارت شبکه USB چیه .
    اشتباه نوشتم میدونم.
    کالی لینوکس هم باید کارت شبکه usb داشته باشم؟؟؟
    لطفا به من جواب بدید خیلی برام مهمه.
    پاسخ:
    اگه میخواین در vmware نصب کنید بله - اونم یه سری های خاص که معروف ترینشون مارک آلفا هست که واقعا قویه
    توی وپچرال بکس نمیخواد؟
    پاسخ:
    چی نمیخواد؟
    کارت شبکه usb
    اگه روی هارد لپ تاپ نصبش کنم ، کارت شبکه خود لپ تاپ رو میخونه؟
    پاسخ:
    مدل کارت شبکه لپ تاپتون چیه؟
    Qualcomm Atheros AR956x Wireless Network Adapter

    برگرفته شده از graymind.ir
    پاسخ:
    بله میشناسه
    سلام من کالی رو با فرمت iso دانلود کردم بعد با ultra اکسترکت کردم و ریختم رو dvd و بوت رو روی dvd گذاشتم ولی بوت نمیشه دلیلش چیه؟
    با vmware هم که میارمش بالا گزینه graphical install نمیاد
    پاسخ:
    شما باید فایل iso رو مستقیما رایت کنید نه اینکه اکسترکتش کنید
    salam mamnon az poste khobeton
    hala man ro vm nasb kardam vali miikham GCC va codeblock nqasb konam ke bedone net nemishe
    az koja download konam va che tori nasb konam
    پاسخ:
    مگه روش اینترنت ندارین؟
    من نصب کردم ولی کارت شبکه ی لپ تاپم رو هر کاری کردم که بخونه نخوند حتی روی nat هم گذاشتم. ولی نشد.چی کار کنم درست شه؟
    پاسخ:
    ifconfig میزنین چی میده؟
    شما میتونید حضوری کارت شبکه ی لپ تاپم رو بشناسونید؟
    پاسخ:
    متوجه نشدم
    با سلام و تشکر از آموزش خوبتون
    من Kali رو بر روی Hyper-v ویندوز 8.1 نصب کردم اما نمی دونم که چجوری عین vmware ابزارش رو نصب کنم؟ صفحه دسکتاپ قاطی هست.
    پاسخ:
    vmware tools رو که نمیتونید روی hyperv نصب کنید!!
    خسته نباشید
    من کالی رو روی هاردم در کنار ویندوز 10 نصب کردم
    برای استارت کارم اول از هرجیزی دیدم وایرلسمو نمیشناسنه درایور مدل کارت وایرلسمو دان کردم الان مشکلم اینه کجا بریزم چطوری نصبش کنم فقط محیط ترمینالو باز کردم باقی کارشو گیر کردم ممنونم
    پاسخ:
    صفحه دانلود وایرلس رو برام بفرستید
    سلام من رو لبتاب نصب کردم اما wireless رو نمی خونه
    چی کار کنم
    پاسخ:
    روی vmwareکه نمیتونه وایرلس لپتاپ رو ببینه
    شما باید یه مدل alfa با usb بخرید

    https://github.com/lwfinger/rtlwifi_new
    یه فولدر با فایلها و پوشه هایی زیاد با پسوند .h , .c
    .
    root@kali:~# cd 1
    root@kali:~/1# cd rtl8723be
    root@kali:~/1/rtl8723be# make
    make -C /lib/modules/3.14-kali1-amd64/build M=/root/1/rtl8723be modules
    make: *** /lib/modules/3.14-kali1-amd64/build: No such file or directory. Stop.
    make: *** [default] Error 2
    root@kali:~/1/rtl8723be# make install
    make: *** No rule to make target `install'. Stop.
    root@kali:~/1/rtl8723be
    اینم دستوراتی که اجرا میکنمو جواب نمیگیرم
    پاسخ:
    اول ./configure رو می زنید؟
  • کیانوش درتاج
  • اغا Inestall Graphics کالی نداره
    باید چیکار کنم.
    پاسخ:
    ram رو روی ۱ گیگ بذارید
  • کیانوش درتاج
  • روی هر چیزی میزنم فقط صفحه سیاه میاد
    سلام بر شما
    ممنون از تارنمای مفید و ارزنده ای که دارید.
    بعد از نصب مالی، برای نصب KDE ارور زیر داده میشه
    E: Unable to locate package
    دستورات مختلفی در سایتها و فروم ها هم دیدم و اجرا گردم اما هیچ کدام جواب نداد.
    پیشنهاد شما چیست؟
    dooste aziz
    koja configure ro vared konam
    root@kali:~# cd 1
    root@kali:~/1# cd rtl8723be
    root@kali:~/1/rtl8723be#
    توی بوشه نصب هستم که بر از فایلهایی با بسوند h. c. هستش
    شیوه نصب KDE مشکلی نبود. بعد از اجرای دستور پیام زیر مشاهده میشد
    E: Unable to locate package
    البته با جستجوی بیشتر به این راه حل رسیدم. این پیام به دلیل خالی بودن لینک مخازن در کالی بود و باید به
    /etc/apt/ رفته و فایل Source.list را باز کرده و لینک مخازن را پاک کرده و دو آدرس زیر را بدون # جایگزین کنیم

    deb http://http.kali.org/kali kali main contrib non-free
    deb http://security.kali.org/kali-security kali/updates main contrib non-free

    امیدوارم اگر فردی با جستجو به این سایت رسید مورد استفاده آنها نیز قرار گرفته شود
    پاسخ:
    ممنون بابت به اشتراک گذاری
    با سلام
    تو رو جان عزیزت help me
    من از دستور نصب استفاده میکنم ولی اعصابمو ریخته بهم همش خطا میگیره
    خطا را با دستوری که زدم براتون مینویسم:
    apt-get install wicd
    error:
    readin package list...done
    Building dependency tree
    Readin state information...Done
    E:unable to locate package
    برای دستور زیر هم خطا میگیره
    vi /etc/apt/sources.list
    همش علامت ~ چاپ میکنه
    ~
    ~
    ~
    ~
    با تشکر از جواب شما.
    پاسخ:
    حرص نخور عزیز
    https://www.youtube.com/watch?v=_guHfw7PAQo
    سلام . من میخوام کالی رو بر روی هارد نصب کنم و یه سوال برام پیش اومده .

    پارتیشن بندی رو باید عوض کنم و اگر من پارتیشن بندی رو با ویندوز انجام بدم و یه فضای خالی 140 گیگی ازاد بزارم

    و کالی لینوکس رو به صورت BOOT بالا بیارم ، خود کالی اون فضای خالی رو پیدا میکنه و بهم اجازه پارتیشن بندی از

    طریق خود کالی رو میده؟ یا باید حتما قبل از نصب کالی لینوکس یه درایو رو به فرمت ext4 تبدیل کنم؟

    پاسخ:
    در آموزش نصب اوبونتو همه رو گفتم - شما اگر آشنا نیستی حتما روی vmware نصب کن
    میخوام روی هارد نصب کنم .

    حالا نمیشه فقط بگید میشه یا نه؟
    پاسخ:
    شما باید به صورت manual یا دستی در همون فضای پارتیشن بندی نشده پارتیشن های / و /boot و swap رو بسازید و نصب رو انجام بدید
    با تشکر از جوابتون.
    مهندس باز نمیکنه لینک رو.
    میشه خودتون بگین یا یک لینک درست یا یک آدرسه دیگه بهم بگین؟
    با تشکر
    پاسخ:
    ایمیل بزنید بهم
    graymind.inc@gmail.com
    من کالی 64 بیتی دان کردم
    وقتی میخوام با vmware بازش کنم ارور میده میگه:
    This virtual machine is configured for 64-bit guest operating systems. However, 64-bit operation is not possible.

    This host does not support Intel VT-x.
    چیکار کنم؟:(
    پاسخ:
    intel VT یا همون قابلیت virtualization رو توی بایوستون فعال کنید
    ویندوزتون ۶۴ بیتی هست؟
    نه 32 بیتیه
    چجوری اون قابلیتو تو بایوسم فعال کنم؟
    پاسخ:
    پس نمیتونید اجراش کنید - باید نسخه ۳۲ بیتی رو دانلود میکردین
    تو گوگل سرچ کنید how to enable intel vt in bios
    متشکرم
    سلام من هم نسخه64 هم 32 رو دان کردم و روی دو سیستم داخل vmware اجرا کردم اما موقع نصب فایلها همچین خطایی رو میده نمیدونم چکار کنم راهنمایی کنید لطفا ممنونم
    http://upload7.ir/imgs/2014-09/83476443361433878881.png
    پاسخ:
    متاسفانه ازین ارور ها زیاد میده - نسخه مخصوص vmware رو دانلود و اجرا کنید
    زمان نصب پارتیشن بندیشو عوض نکنید احتمالا مشکلش رفع میشه
    سلام .من نسخه 32 و 64 رو روی ماشین های مجازی اوراکل و vmware نصب کردم ولی همین خطا که دوستان گفتن رو میده چکار باید بکنم .فرمودید که زمان نصب پارتیشن بندی رو تغییر ندید من تغییر ندادم ولی باز همین خطا رو داد .اگه بیشتر توضیح بدید ممنون میشم.این لینک ماشین مجازی آماده که گذاشتید رو لطف کنید آپدیت کنید چون چیزی برای دانلود نیست .
    http://upload7.ir/imgs/2014-09/83476443361433878881.png
    سلام دوست گرامی
    من زمان نصب پارتیشن بندی رو تغییر ندادم دقیقا مثل فیلم جلو رفتم.من علاوه بر vmware روی اوراکل هم امتحان کردم و باز هم همین خطا رو دادhttp://upload7.ir/imgs/2014-09/83476443361433878881.png
    منظور شما رو از نسخه مخصوص vmwareمتوجه نشدم لطفا بیشتر توضیح بدهید.اگر ممکنه لینک ماشین مجازی اماده رو لطف کنید بزارید.اون نکاتیکه فکر میکنید لازمه رو بفرمائید.از پاسخگویی شما بسیار ممنونم
    سلام. ممنون از مطالب مفیدتون. ببخشید من کالی آماده رو دانلود کردم ولی زمان باز کردنش روی ماشین مجازی خطا میده که نمی تونه فایل رو باز کنهis not a valid virtual machine configuration. File.
    البته نسخه اولی 64بیتی رو دانلود کردم و مادربوردم msi هست.اگر راهنماییم کنید ممنون میشم.
    پاسخ:
    از ارور عکس بگیرید و برام بفرستید به graymind.inc@gmail.com
    سلام...ممنون
    فقط من یه مشکلی دارم هنگام power on this virtul
    این ارور رو میده خواهشا راهنماییم کنین
    http://www.uploadax.ir/images/mxd2d3ad2qgffdpq8cn7.png
    پاسخ:
    شما یا ویندوزت ۳۲ بیتی هست یا اسنکه قابلیت intel vt رو در بایوس فعال نکردید
  • نوید صلاحیان
  • سلام ببخشید وقتی فایل زیپ شده رو میخوام باز کنم ارور میده میدونید مشکل از چیه؟/
    پاسخ:
    شاید فایل ناقص دانلود شده
    سلام
    ممنون از راهنماییتون من تو کالی به اینترنت دسترسی دارم یعنی ویندوزم که با وایر لس به اینترنت متصل ظاهرا کالی هم داره از همون متصل میشه و استفاده میکنه.ولی وقتی دستور airmon-ng مینویسم مشخصات کارت شبکمو نمیاره .لب تاپم dell xps و کارت شبکه وایرلسش intel centrino هست؟
    باید چیکار کنم؟
    پاسخ:
    وایرلس لپتاپ توی vmware کار نمیکنه
    سلام

    دوستان من در نصب kali روی vmware یه مشکل دارم ... من فایل iso رو میخوام با vmware بیارم بالا که پیغام خطا kernel میده ... این عکس خطا هست ... لطفا " استاتید راهنمایی کنند برای رفع این مشکل چیکار باید بکنم ... من این مشکل رو با backtrack هم دارم .. ولی با بقیه توزیع های لینوکس مشکلی ندارم ..

    http://8pic.ir/images/wf9i2c9gahxrvd5j05ee.jpg
    پاسخ:
    شما نسخه ۶۴ بیتی رو دانلود کردید در صورتی که cpu شما ۳۲ بیتی هست
    سلام
    من بک ترک رو نصب کردم کنار ویندوز 8. اما وقتی بو میکرئم وبالا میومد توی محیط بک ترک هیچ وایرلسی رو پیدا نمیکرد که بهش کانکت شه
    الن کالی رو دانلود کردم.میخواستم ببینم ممکنه واسه کالی هم همین مشکلو داشته باشم ؟روی فلش نصبش کنم چی؟ باید چیکار کنم ؟لطفا دقیق راهنماییم کنید
    برادکام کارت شبکه ویندوز 8
    پاسخ:
    کارت وایرلستون چیه؟
    ه سوال دیگه هم داشتم .اینکه اگه بخوام اکسپیلوت رو روی ویندوز نصب کنم باید چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟ لینک دانلودش رو کسی داره ؟
    پاسخ:
    منظورتون متا اسپلویته؟ از سایتش میتونید بگیرید
    اما آی پی های ایران فیلتره
    با سلام خدمت استاد عزیز جناب آقای طاهری
    آیا می تونم کالی را روی فلش 16گیگ نصب کنم یعنی حجمش اجازه میده؟
    با تشکر از سایت بسیار عالیتون
    پاسخ:
    بله میتونید نصبش کنید
    با سلام
    من کالی لینوکس را روی فلش نصب کردم و بوت هم می شه و مشکلی نداره.اما پسوورد ندارم یعنی اونجایی که root واسه یوزر وارد میکنیم و بعدش باید پسوورد بزنیم که پس ندارم. چون unetbootin خودش رو فلش نصب میکنه و من نمیدونم پسوورد چی داده. درصورتیکه من روی vmware که نصب کردم خودم پسوورد تعیین کرده بودم.الان چیکار کنم؟ پسوورد کالی چیه تو این روش؟
    با تشکر از سایت علمی بسیار خوبتون
    پاسخ:
    toor
    این سایت واقعا ارزشمند اقای طاهری واقع دستت درد نکنه تنهایی به این همه کاربر جواب میدی
    سلام.ببخشید من دیدم نسخه کالی لینوکس شما 64 بیتی.iso هست
    برای من هم همینه ولی mini اش هست.مشکلی بوجود نمیاد؟
    یا ابزار مهمی حذف نمیشه؟ و یا در طول نصب ممکنه با گزینه های جدید روبرو بشم؟
    پاسخ:
    mini در زمان نصب کلشو دانلود میکنه
    salam. mishe in barname ro to win8_ 64bit bekar bord ya na?
    پاسخ:
    بله vmware 11 رو میتونید از sibdl.ir دانلود بفرمایید
    با سلام خدمت دوستان . من کالی رو تو virtual box نصب کردم . اما نمی تونم از fullscreen استفاده کنم . منظورم اینه که رزولوشنش 768 * 1024 هست . در حالیکه backtrack هم نصب دارم اما این مشکل رو اونجا ندارم . اگه کسی راه حل رو می دونه ممنون می شم اگه بنده رو راهنمایی کنه
    سلام
    من یه یوزر باز کردم ولی سوپر یوزر نیست
    چطوری وارد سوپر یوزر یا همون روت بشم؟
    پاسخ:
    username:root
    password:toor
    با سلام
    کالی رو فلش نصب کردم وقتی خاموشش می کنم دوباره بوت میکنم همه تنظیماتش از بین میره دوباره مثل اول میشه باید چیکار کنم؟؟
    با تشکر از سایت خوبتون
    (******** کمک ***************)
    سلام ببخشید من تمام پست ها رو خوندم ولی نفهمیدم باید چی کنم؟ الان من نسخه ی vmware رو دانلود کردم و وقتی اون فایله که پسوندش wmx هستش رو باز میکنم و وارد میشم می خوام حالا اجراش کنم خطا میده در مورد ویندوز 64 بیت من خودم ویندوزم 7 از نوع 64 بیت هستش .فایل کالی رو هم 64 بیت دانلود کردم.حالا اگه میشه کمکم کنید دیگه کسی رو نمی شناسم که بتونه کمکم کنه لینک تصویر خطا رو میزارم زیر :

    http://8pic.ir/images/fyv6vp7gfyuk2jgjv6kg.jpg


    منتظر شما هستم.

    هر کی تونست جواب بده جواب بده به کمک شما نیاز دارم.
    پاسخ:
    در بایوس کمپیوتر گزینه intel vt یا intel virtualization رو فعال کنید
    آقا خیلی وقته vmware 11 اومده. چرا تو 10 آموزش میدین؟
    بروز باشید آقااااااااااااااااااااااااااااااااا :-D
    پاسخ:
    عزیز من اون آموزش مال اون موقع هست که ۱۰ بود - تاریخ رو نگاه کن آقاااااااااااااااا D:
    @@@@@@@@@@@@@@ #کمک کمک کمک #@@@@@@@@@@@@@@@@@

    سلام ببخشید من یه سوال داشتم
    مشکل من اینه که لینوکس من کارت شبکه های دیگه رو پیدا نمی کنه ینی من از vmware استفاده می کنم
    وقتی با ویندوز7 به اینترنت وصل هستم به اینترنت هم لینوکس کال من وصل میشه من خواستم بگم پس چرا کارت شبکه های دیگرن رو نمی تونم تو لینوکس جستوجو کنم
    در کل سرتون رو درد نیارم استاد بخشید چطور این خطای رو بر طرف کنم؟؟؟!!
    من وقتی دستور iwconfig را وارد میکنم این جور چیزی پیش میاد. متن شو کپی کردم !!
    root@kali:~# iwconfig
    eth0 no wireless extensions.

    lo no wireless extensions.
    خطای
    no wireless extensions از چیه ؟ چطور اینو بر طرف کنم
    تو رو خدا کمکم کنید استاد !!
    من به جز شما نمی دونم سوالم رو از کی بپرسم؟
    ممنون
    بی صبرانه منتظر جوابت هستم
    پاسخ:
    vmware فقط میتونه کارت شبکه های وایرلس usb مثل alfa رو ببینه - بقیه رو به صورت کابلی میبینه
    سلام خسته نباشین اقا من ویندوز کالی رو نصب که تمام ولی الان کارتwireless رو نمیشناسه با لپ تاب هم نصب کردم مدل دل 5110 ممنون میشم جواب بدین دیگه خسته شدم
    سلام خسته نباشید.
    یه سوال داشتم....
    من کالی رو نصب کردم ولی وقتی مثل کلیپ این دستور vmware-install.pl/. رو میدم با این پیام رو به رو میشم please re-run this program as the super user.
    Execution aborted.
    تو رو خدا راهنمایی کنیدPlzZzZz
    Mer30
    پاسخ:
    sudo ./vmware-install.pl
    سلام
    ممنون خیلی عالی بود!
    سلام مدیر محترم
    ببخشید چنتا سوال داشتم کالی لینوکس روی VMware 8 هم نصب میشه؟؟!
    بهتره چه بیتی نصب کنم ??! سیستم خودم 64bit هستش
    باتشکر
    پاسخ:
    ۶۴ بیتی نصب بفرمایید
    However, 64-bit operation is not possible.

    This host supports Intel VT-x, but Intel VT-x is disabled.

    Intel VT-x might be disabled if it has been disabled in the BIOS/firmware settings or the host has not been power-cycled since changing this setting.

    (1) Verify that the BIOS/firmware settings enable Intel VT-x and disable 'trusted execution.'

    (2) Power-cycle the host if either of these BIOS/firmware settings have been changed.

    (3) Power-cycle the host if you have not done so since installing VMware Workstation.

    (4) Update the host's BIOS/firmware to the latest version.

    سلام موقع نصب کالی لینوکس این ارور داده میشه لطفا کمکم کنین
    پاسخ:
    از bios گزینه intel vt رو فعال کنید
    من روی ویندوز 7 با ماشین مجازی ویندوز 8.1 رو نصب کردم ولی متاسفانه flash رو نمیشناسه.در محیط vm هم connect میکنم به storage مورد نظر اما اتفاقی نمی افته البته با disconnect کردن در محیط ماشین مجازی میتونم روی7 محتویات رو ببینم.
    مشکل کجاست؟لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    آخرین نسخه vmware رو نصب کردین؟
    سلام کالی رو نصب کردم ولی نمیدونم چرا وقتی میخوام دستر درست کردن لیست پسورد رو اجرا کنم میزنه شاخه پیدا نشد
    لطفا راهنمایی کنید
    همچنین آموزش نصب و کارت شبکه ودیگر درایور ها رو هم بزارین
    ایمیله جواب رو برام ارسال کنید
    mohammadkhosravi1998@yahoo
    پاسخ:
    یه عکس از ارور برام بفرستید به graymind.inc@gmail.com
    سلام لطفا آموزش اتصال کالی در ماشین مجازی به اینترنت و نصب کارت شبکه رو توضیح بدید
    من تو کالی به نت وصل نمیشم
    لطفا راهنمایی کیند
    پاسخ:
    کارت شبکه رو در چه مودی قرار میدین؟
    سلام image vmware رو چجوری باید نصب کرد ..؟
    پاسخ:
    wmware workstation

    file > open
    سلام خدمت شما فیلم اموزشی عالی بود فقط مشکل ارور instaling the system در نصب کالی رو میدونید دلیلش چیه ممنون میشم جواب بدید. لینک عکس از گوگل هست نه از خودم:

    http://www.anony.ws/i/2013/07/28/iR1Wb.png

    کالی 64 بیت . نصب در ویندوز8.1 در vmware
    پاسخ:
    نسخه مخصوص vmware رو اجرا کنید
    سلام مجدد خدمت شما . vmware10 ارور instaling the system میده 11 هم نصب کردم بازم ارور میده

    پاسخ:
    شما یا از نسخه مخصوص vmware استفاده کنید یا در زمان نصب تنظیمات مربوط به نصب رو تغییر ندین
    البته قبلش md5 ایمیج مورد استفادتون رو هم چک بفرمایید
    اقا من چه جوری میتونم کالی رو از روی فلش روی vmware اجراکنم؟ یعنی کالی رو رو فلش نصب کنم بعدش هر وقت خواستم فلش رو وصل کنم و اونو از روی vmware اجرا کنم؟
    سلام و خسته نباشید ببخشید کانفیگ کردن IP رو یاد نمیدین ؟
    پاسخ:
    در حال تهیه آموزشش هستم
    admine mohtaram man tebghe amozesh pish raftam vaghtii marahele nasb finsh mishee mesle in ke ristart mishee safhee siah mishe va bad haminjoorii baghi mimonee dalilesh chiye
    پاسخ:
    ایمیل بفرستید به graymind.inc@gmail.com
    سلام
    بنده تمام کار های اموزش رو انجام دادم
    کارت شبکه ی رو هم که پیشنهاد دادید تهیه کردم (کارت شبکه-LAN-WAN - TP-LINK / TL WN 722 N 150 Wireless Lite-N )
    ولی نمیتونم هیچ فای وای رو پیدا کنم
    از نسخه 2 کالی هم استفاده میکنم لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    یه عکس ازش برام بفرستید لطفا
    با سلام و تشکر از مطالب بسیار مفیدتون
    سوالی داشتم ...
    برای بررسی نفوذ در لینوکس علاوه بر کالی ابزار دیگه ای هم وجود داره؟
    چیزی که هم رده کالی در کینوکس باشه؟
    پاسخ:
    ابزار های ویندوزی هم هست
    سلام مهندس
    من کالی رو روی ماشین مجازی VM. کامل نصب کدم و همه چیم اوکیه ولی موقع استارت کالی بعد از پر شدن اون نوار استارت یک صفحه سیاه میاد با یه خط سفید کوچولو اون بالا سمت چپ و دیگه هیچی نمیاد نمیتونم از کالی استفاده کنم نسخه کالی هم وژن دو سی و دو بیته اگر میشه راهنمایی کنید
    پاسخ:
    نسخه مربوط به vmware رو دانلود کنید و روی آخرین نسخه vmware نصب کنید
    با سلام
    هنگام نصب vmware tools پیغام kernel headers میده و میگه کرنل رو بنویس
    اینجا چی باید بنویسم؟
    پاسخ:
    اگر kernel headers  رو نصب کنید این ارور رو نمیده. میتونید آدرسش رو ندین
    سلام و خسته نباشید
    ببخشید من کالی لینوکس همونظور که شما گفتید نصب کردم اما VMWARE کانفیگ نمیشه و در زمان ifconfig گرفتن فقط etc0 و lo رو نشون میده و wlan0 رو نشون نمیده میشه در این مورد هم راهنمایی بکنید ممنون
    سلام خسته نباشید میخواستم ببینم که وقتی داری پارتیشنو انتخاب میکنی اگه پارتیشنی که انتخاب میکنی داخلش پر باشه چیزای توش هست پاک میشه یا نه چجوریه
    پاسخ:
    اگر برای /  باشه بله فرمت میکنه
    معمولا با حرف F نشون میده که میخواد فرمت کنه
    سلام خسته نباشید ....من تویی نصب کالی روی VMWAREمشکل دارم تمام کارارو انجام میدم.یعنی وقتی که صفحه کالی بوت میشه گزینه اینستال گرافیکو که میزنم تمام مراحلو به خوبی پشت سر هم میزارم ولی وقتی که نصبش تموم میشه وقتی که باید کالی بالا بیاد..... روی صفحه مشکی وایی میسته با یه خط سفید روی صفحه مشکی..........لطفا کمکم کنید
    پاسخ:
    https://www.offensive-security.com/kali-linux-vmware-arm-image-download/
    نسخه مخصوص vmware رو دانلود کنید
    تورو خدا جواب منو بدین من آخرین نسخه رو نصب کردم بازم همون صفحه مشکی با خط سفید میاد
    پاسخ:
    نسخه مخصوص vmware رو دانلود بفرمایید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی