Google+

آموزش لینوکس و امنیت

مرجع آموزش لینوکس و امنیت پارسی

آموزش لینوکس و امنیت

مرجع آموزش لینوکس و امنیت پارسی


یه وقتایی توی زندگی هست که خسته میشی نا امید میشی تنها میشی دلت میشکنه..

حوصله هیچ کس و هیچ چیز رو نداری.. حتی حوصله خودتو!

اون وقته که یه لیوان قهوه تلخ میچسبه.. یه هوای بارونی میچسبه.. یه موسیقی لایت.. (یه نخ سیگار ;)

همه این کارا رو بکن و بعدش به زندگی بگو :‌ "من عالیم.. من میتونم.. من بهترینم"

یه یا علی بگو و دوباره شروع کن.. با امید به آینده.. با امید به قدرت درونت.. با توکل به خدا

و قوانین رو به یاد داشته باش :

اعتقاد به خدا - عشق به خانواده - عشق به وطن - امید به آینده - تلاش و کوشش

پندار نیک گفتار نیک کردار نیک

یا علی..

  • حجت طاهری

امید

نظرات (۵)

آی گفتی مهندس من چند وقتی هست که این حال و احساس رو دارم لطفا این مطلب و یه چند وقتی تو سایتت نگه دار تا هر وقتکه چک میکنم ببینم و انرژی بگیرم یا لااقل هر از چند وقتی از این جور مطالب بزار.

قربانت...
یا علی
مهندس جان خیلی کارت درسته !!!
من واقعا خیلی چیزا یاد گرفتم با فیلم های اموزشیت
ایشالا که موفق باشی تو زندگیت
دمت گرم داداش
زدی تو خال
همین الان من هیمنطوریم
یا علی
ادمی ساخته ی افکار خویش است فردا همان خواهد شد که امروز به ان می اندیشد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی