Google+

آموزش لینوکس و امنیت

مرجع آموزش لینوکس و امنیت پارسی

آموزش لینوکس و امنیت

مرجع آموزش لینوکس و امنیت پارسی


elementary Tweaks ابزاریست که به شما این امکان را میدهد تا برخی‌ از تنظیماتی که به طور معمول از دید شما در المنتری او اس‌ مخفی‌ هستند را تغییر دهید. این تغیرات شامل تم، فونت، تنظیمات سیستمی و غیره می باشد.

برخی‌ از مهمترین این تغییرات به موارد زیر می‌توان اشاره نمود:


تغییر فونت

تغییر طعم، پوشه ها، دکمها، ماوس

غیر فعال کردن انیمیشن‌ها و یا تغییر زمان آنها

تغییر سایز، تم ، مکان و دیگر تنظیمات نوار ابزار پلانک

تغییر تم و شفافیت ترمینال

...


این نرم‌افزار پس از نصب در قسمت system settingtweaks ظاهر می‌شود و با استفاده از دستورات زیر میتوانید المنتری تویکس را نصب نمایید:


sudo add-apt-repository ppa:mpstark/elementary-tweaks-daily
sudo apt-get update
sudo apt-get install elementary-tweaks

نظرات (۴)

سلام آقای طاهری
من جایی خونده بودم که elementary Tweaks ممکنه برخی از تنظیمات سیستم عامل رو بهم بزنه، به نظر شما این درسته؟ مشکلی پیش نمیاد؟ یا سرعت سیستم رو پایین نمیاره؟
پاسخ:
نه اونچنان اما خب یه جور دستکاریه دیگه :)
سلام آقای طاهری
من المنتری رو نصب کردم، اما ویندوزم پرید.واسه اوبونتو گنوم هم همین مشکل رو داشتم. قبلا اوبونتو 14.04 رو که نصب کرده بودم، با یه دستوری گراب رو برگردوندم. هم لینوکس رو داشتم، هم ویندوز. الان با همون روش واسه المنتری انجام میدم، گراب میاد، ولی فقط لینوکس بوت میشه. اگه ممکنه راهنماییم کنید
پاسخ:
grub-install
سلام خدمت مهندس بزرگوار
استاد من لب تابم دادم بیرون سرویس اینا بایوسشو پروندن دوباره نصب کردن الان دیگه لب تاپ خاموش نمیشه و وقتی شات دان میکنم ریستارت میشه یعنی دوباره میاد بالا .بایوسشو آپدیت کردم درست نشد dell xps مدل لب تابم ممنون میشم اگه کمکم کنید من به علم شما ایمان دارم.
با سپاس فراوان
پاسخ:
wake on lan رو دز بایوس off کنید
  • ابوطاها سربازی
  • ممنون از زحماتتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی