Google+

آموزش لینوکس و امنیت

مرجع آموزش لینوکس و امنیت پارسی

آموزش لینوکس و امنیت

مرجع آموزش لینوکس و امنیت پارسی

سلام در این پست میخوام یکی از سایت هایی که خیلی برای دانلود کردن ویدیو های آموزشی از یوتیوب به دردم خورد رو بهتون معرفی کنم. با استفاده از این سایت میتونید به سادگی ویدیو ها رو بردارید. البته برای دیدن ویدیو ها هم میتونید از اسکریپت Glype استفاده کنید. ببخشید که بیشتر نمیتونم توضیح بدم.

(این پست تنها برای استفاده های مثبت آموزشی در نظر گرفته شده و مسوولیت هرگونه اعمال غیر قانونی بر عهده کاربران می باشد)


http://convert2mp3.net


http://www.flvto.biz

  • حجت طاهری

convert

نظرات (۷)

سلام اقای طاهری من از اسکریپت Glype استفاده کردم یه سایت راه انداختم کار میکنه ولی میرم تو یوتوب میخوام ویدیو رو اجرا کنم ارور میده video not found or accesse denied
باید چه تغیری انجام بدم درست شه ممنون میشم پاسخ بدید
پاسخ:
تیک remove script‌و remove object رو بردارین
اگه نشد سایتتون رو برام پیام خصوصی کنید چک کنم
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای طاهری

بابت معرفی این سایت فوق العاده مفید از شما تشکر می کنم

منتظر معرفی سایت های کاربردی دیگه از جانب شما هستیم

با تشکر
اسکریپت Glype چیه
اینم خوبه همه کیفیت های ویدئو رو نمایش می ده:
www.clipconverter.cc
پاسخ:
ممنون

convert2mp3 خیلی سایت خوبی بود اما از نگاه تیزبین فیلترگذاران! در امام نموند متاسفانه
پاسخ:
پیشرفت یعنی همین!!
به نطرم خیلی خوبه که همه چی داره فیلتر میشه وگرنه دیدن هر ویدیو ی بدی برای هر گروه سنی ساده میشد دست تمامی فیلتر کنندگان درد نکنه
سایت خیلی خوبی بود اما نمیدونم چرا خرابش کردن:( سایت دیگه ای نیست یعنی?
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی