Google+

آموزش لینوکس و امنیت

مرجع آموزش لینوکس و امنیت پارسی

آموزش لینوکس و امنیت

مرجع آموزش لینوکس و امنیت پارسی


VMware Workstation برنامه شناخته شده ای در زمینه ساخت سیستم عامل مجازی میباشد. این برنامه یک راه حل قدرتمندی برای توسعه دهندگان نرم افزار و مدیران سیستم که درصدد ایجاد و تست برنامه های کاربردی یکپارچه سرور در محیط های مختلف هستند میباشد. تکنولوژی منحصر بفردی به نام VMware MultipleWorlds در این برنامه به کار گرفته شده است.

با نرم افزار VMware Workstation میتوان بر روی یک کامپیوتر فرایند های توسعه ای, تست و اشکال یابی و اجرای چندلایه ای از برنامه های کاربردی مبتنی بر مرورگر را بر روی سیستم رایانه اعمال کرد, همچنین بهره برداری از چندین سیستم عامل و برنامه های کاربردی بر روی یک کامپیوتر از دیگر ویژگی های این برنامه است. نصب چندین سیستم عامل بدون انجام پارتیشن بندی و عملیات و راه اندازی مجدد کامپیوتر از ویژگی های قابل ذکر این برنامه میباشد. پتلفرم جدید تعبیه شده در نرم افزار قابلیت های بهبودیافته ای را برای توسعه دهندگان, مهندسین, کنترل کیفیت, و مدیران IT فراهم می کند.


دانلود VMware Workstation 10.0.1 build 1379776  Linux

نظرات (۲۷)

ممنونتم مهندس جان.....
یه سوال داشتم میخواستم یه لپ تاپ دست دوم بخرم مشخصات به صورت زیر هست ببین صلاح میبینی بخرم باز هم ازت ممنونم.

HP ELITEBOOK8540P


CPU : CORE i7-620M(2.66 GHZ)(4 MB L3 CASH) UP TO 3.33
RAM : 4 GB
H.D.D : 320 GB
Monitor : LED 15.6 INCH BACKLIT FHD ANTI-GLARE...RESOLUTION(1920*1080)fullHD
ODD : DVD-W
VGA : NVIDIA QUARDO FX 880 M 1GB DDR3(DEDLICATED)
Other : WEBCAMERA+FINGER PRINT+MODEM+battrey 8cell+قابلیت نصب سیم کارت

17.000.000 : قیمت
پاسخ:
سلام - به نظر من نگیر - لپ تاپ های HP خیلی داغ میکنن و من مرجوعی های زیادی ازشون دیدم - فکر نکن چون cpu core i7 داره خیلی خفنه چون دمای داخلی لپ تاپ اجازه چنین استفاده ای رو نمیده - شما میتونی با این پول یه لپ تاپ asus با cpu core i5 و گرافیک دار با هارد ۵۰۰ بخری و تازه ۱ سال هم گارانتی داره و بسیار زیباتر از اونه - اما اگر یه نصیحت خواستی از من وقتی داری لپ تاپ میخری با فروشنده طی کن که هاردشو ازت بخره و یه SSD ۱۲۸ بذاره - من که دارم خیلی راضیم - ۴ تا virtual machine اجرا میکنم آخ نمیگه لپ تاپ
خیلی ممنونم که راهنمایم کردی همش دو دل بودم که بخرم یا نه
حتما این کار رو میکنم به نصیحتت گوش میدم یه SSD 128
ان شاء الله که همیشه سالم سلامت باشی و پیروز و موفق تو زندگی و به هدفت برسی
با کتاب Forensic هم که گل کاشتی بابت همه چیز ممنونتیم.....
پاسخ:
ممنونم از لطفت دوست خوب من
سلام
ممنو از کارهای با ارزشتون این نسخه برای لینوکس هستش دیگه درسته ؟
و اینکه برای اوپن وی پی ان باید چه جوری تو ابونتو وصل شد مال من فقط یک فایل کلاینت داره و سرتفکیت اینا نداره برای همین میخوام از کانکشن ها بسازم قبول نمیکنه تشکر از شما بابت مطلالب مفیدتون
پاسخ:
سلام بله - متاسفانه openvpn سرعتش پایینه - من نصب nextvpn رو با wine پیشنهاد میکنم
چرا برای من اوپن وی پی ان خوب کار میکنه و راضی هستم ازش ممنون میشم لطفا کنید چگونه گی استفاده از اوپن وی پی ان رو بفرمایید تشکر
پاسخ:
به یاهوتون ارسال شد
ازتون نهایت تشکر و قدر دانی رو دارم متاسفانه نتونستم دانلود کنم لطفا ایمیلتون رو چک کنید تشکر
۳۲ بیته یا ۶۴ بیت
پاسخ:
64 بیت
سلام.آقا میشه روش نصبشو هم بگید؟ من تازه از ویندوز به لینوکس مهاجرت کردم
پاسخ:
http://www.hackerway.ch/2013/09/16/how-to-install-vmware-workstation-10-on-ubuntu-12-04-lts/

متوجه نشدید بفرمایید در خدمتم
با سلام
پسوند فایل (vmware) چیست؟(tar.gz) است؟
پاسخ:
سلام 7z هست
سلام، اگه ممکنه نسخه ی 1.0.3 رو جایگزین کنید.
مرسی
پاسخ:
چشم
salam...bebashid man mixam linuxo ro desktopam dashte basham ba download vmware..xode linuxam nasb mishe???
پاسخ:
متوجه منظورتون نشدم
سلام من این فایل رو دانلود کردم ولی اکسترک نمیشه.
باید چی کارکنم ؟
پاسخ:
با نرم افزار 7zip بازش کنید
سلام ببخشید من از روش اون سایتی که گفتین نصب کردم ولی موقع نصب پیغام میده magic number does not match
پاسخ:
میشه بفرمایید کدوم روش
با عرض سلام تشکر فراوان
من این فایل رو دانلود کرده و اکسترکت هم کردم و تو پوشش سه تا فایل شبیه نوت پد بود یکیش که اسم نرم افزار هم روش بود و پسوند bundle رو کلیک کردم و پنجره ای شبیه نوت \د باز شد و بعد از چند لحظه یه نواری بالاش شروع کرد به پر شدن سرتون رو درد نیارم 4 ساعت طول کشید که به نصفش برسه و بعد همونجا قفل شد و سیستم هنگ کرد
میشه لطفا بگید این برنامه روش نصبش چطوره و اگر همین کاری که من کردم روشش هست چرا اینقدر طول میشه و چرا اینطوری میشه
راستی روش نصب از طریق ترمینال نداره؟
پاسخ:
با دستور cd برو تو پوشه نرم افزار و بزن:
chmod + x *.bundle

بعد توی ترمینال اسم اون فایل رو اولش /. بذار و اینتر کن تا ستاپ باز بشه
سلام مهندس جان خسته نباشی
ممنون نصبش کردم ولی موقع اجرا نرم افزار میگه میخوام کرنل رو آپدیت کنم و بعد دباره \یام خطا میده و این \یام رو میده
Unable to start services.

See log file /tmp/vmware-root/vmware-modconfig-3589.log for details.
پاسخ:
http://askubuntu.com/questions/449629/error-installing-vmware-workstation-on-ubuntu
سلام منتو بیان ثبت نام کردم و با اون یوزر سوال نوشتم و حتی پیام داد که نظر شما ارسال شد ولی شما هنوز جوان ندادید
میتونم بدونم دلیلش چیه؟
پاسخ:
برام ایمیل کنید:
graymind.inc@gmail.com
سلام
خسته نباشید لطف کنید طریق نصب vmwear را برای فدورا ۲۱ بگبگید.متشکرم
پاسخ:
نصب نرم افزار vmware در fedora?
سلام
مهندس من تازه رو خود لبتاب اوبونتو نصب کردم
من نمی دونم نرم افزار های tar.xz رو نصب کنم
با این توضیح که مورد من تور هست
پاسخ:
./configure
make
make install
salam
darbare narmafzar pypar2 mohandes ye tozih bedid
این ۶۴ بیتیه؟
پاسخ:
بله عزیز
با سلام
من برنامه رو نصب میکنم موقع اجرا این \یام رو میده و در اخر که install میکنم ارور میده

طبق اموزش که توی لینکی که دادید عمل کردم هدر ها هم نصب کردم
http://8pic.ir/images/uzqxncb1wbzycc2txzvq.png
http://8pic.ir/images/puti5ruf0czoopm1bxnj.png
سلام مهندس جان من vmware رو نصب کردم ولی موقع اجرا لایسنس رو میخواست که من باکس 30 روزه رو انتخواب کردم
حالا چطور میشه بدون خرید لایسنس بیشتر 30 روزه استفاده کرد؟
ممنون
پاسخ:
help --> enter serial number
help --> enter serial number

مهندس متوجه این نشدم یعنی چی؟
پاسخ:
منوی help گزینه enter serial number
منو help گزینه enter serial number نداره و فقط گزینه enter license key.. رو داره
پاسخ:
خب همونو بزن عزیز من.. چه فرقی میکنه
انقدر منو اذیت نکنین تو رو خدا :)
شرمنده مهندس که اذیتت کردم واقعا عذرخواهی میکنم
حل شد ممنون
فکر کردم یه راه حل به روش خط فرمان داره
من هم مشکل کرنل دیت رو دارم واین دو لینکتون باز نمیشه:(
سلام استاد خوبی من اوبونتو 14.4.3 دانلود و نصب کردم بعد vmware نصب کردم موقع باز کردن ‍پسورد میخواد اون سایتهایی که بالا اشاره کردی چیزی دستگیرم نشد میشه راهنمایی کنید نصبش کنم
پاسخ:
پسوورد خودتون رو وارد کنید
سلام خسته نباشید من نرم افزار رو نصب و سریال رو وارد کردم اما موقع اجرا پبغام زیر نمایش داده میشه ممنون میشم راهنماییم کنید؟
http://s6.picofile.com/file/8210265134/1.png
http://s6.picofile.com/file/8210265276/2.png
پاسخ:
با سطح دسترسی روت این دستورات رو اجرا بفرمایید:

$ wget http://pastie.org/pastes/9934018/download -o /tmp/vmnet-3.19.patch
$ cd /usr/lib/vmware/modules/source
$ tar -xf vmnet.tar
$ patch -p0 -i /tmp/vmnet-3.19.patch
$ tar -cf vmnet.tar vmnet-only
$ rm -r *-only
$ vmware-modconfig --console --install-all

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی