Google+

آموزش لینوکس و امنیت

مرجع آموزش لینوکس و امنیت پارسی

آموزش لینوکس و امنیت

مرجع آموزش لینوکس و امنیت پارسی


اگر شما هم جزو توسعه دهندگان و برنامه نویسان باشید مطمئنا نام نرم نرم‌افزار Sublime Text را شنیده اید. "Sublime Text ادیتوری که عاشقش میشوید". در حقیقت Sublime Text ادیتوری می‌باشد که با محیط زیبای کد نویسی خود هر برنامه نویسی را علاقمند به خود مینماید. Sublime Text دارای افزونه های کاربردی بسیار زیادی می‌باشد که آنها را میتوانید از سایت packagecontrol.io دانلود نموده و قابلیت‌های بیشتری را به آن‌ بیافزایید. اگرچه این ادیتور هنوز از زبانهای RTL مانند فارسی به خوبی‌ پشتیبانی‌ نمی نماید اما می‌توان از آن‌ برای کد‌های سیستمی‌ استفاده نمود. اگر شما یک توسعه دهنده یا فردی کنجکاو هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم این ادیتور را دانلود نموده و کار با آن‌ را شروع کنید، به شما قول میدهیم عاشقش میشوید..



قابلیت های کلیدی نرم افزار Sublime Text:

- رابط کاربری ساده و زیبا

- چند پنجره ویرایش در کنار هم

- قابلیت مشاهده در حالت کامل روی صفحه نمایش

- مشخص کردن زبان های مختلف مانند C ،C++ ،C# ،CSS ،D ،Erlang ،HTML ،Groovy ،Haskell ،HTML ،Java ،JavaScript ،LaTeX ،Lisp ،Lua ،Markdown ،Matlab ،OCaml ،Perl ،PHP ،Python ،R ،Ruby ،SQL ،TCL ،Textile و XML

- دارای طرح چند رنگ، با چند جمله

- دارای براکت برجسته

- قابلیت ذخیره تغییرات

- انتخاب ویرایش دستورات، از جمله تورفتگی / غیربرجستگی پاراگراف، تغییر شکل پاراگراف، پیوستگی خط

- امکان انتخاب چندگانه

- جستجو و جایگزینی عبارت منظم

- مرور از طریق فایل های طولانی

- امکان بررسی املا

- توضیح بلوک متن

- تنظیم کلید اتصالات، منوها و نوار ابزار

پلاگین همراه با API

- تکرار آخرین عمل

- ساخت ابزار یکپارچه سازی

- ادغام WinSCP برای ویرایش فایل های از راه دور از طریق FTP و SCP

- و ...

دانلود SublimeText - ادیتور محبوب توسعه دهندگان - لینوکس ۶۴ بیت - deb.

دانلود SublimeText - ادیتور محبوب توسعه دهندگان - لینوکس 32 بیت - deb.

دانلود SublimeText - ادیتور محبوب توسعه دهندگان - لینوکس ۶۴ بیت - tarbal

دانلود SublimeText - ادیتور محبوب توسعه دهندگان - لینوکس 32 بیت - tarbal

دانلود SublimeText - ادیتور محبوب توسعه دهندگان - ویندوز ۳۲ بیت

دانلود SublimeText - ادیتور محبوب توسعه دهندگان - ویندوز ۶۴ بیت

رمز فایل : www.graymind.ir

سریال نرم افزار :

----- BEGIN LICENSE -----
J2TeaM
2 User License
EA7E-940282
45CB0D8F 09100037 7D1056EB A1DDC1A2
39C102C5 DF8D0BF0 FC3B1A94 4F2892B4
0AEE61BA 65758D3B 2EED551F A3E3478C
C1C0E04E CA4E4541 1FC1A2C1 3F5FB6DB
CFDA1551 51B05B5D 2D3C8CFE FA8B4285
051750E3 22D1422A 7AE3A8A1 3B4188AC
346372DA 37AA8ABA 6EB30E41 781BC81F
B5CA66E3 A09DBD3A 3FE85BBD 69893DBD
------ END LICENSE ------


نظرات (۱۰)

دستتون درد نکنه اتفاقا دنبال سریالش بودم.
اگه update بشه مشکلی برای لایسنس پیش نمی‌آد؟
پاسخ:
نه - این سریال برای ورژن قبلیشه اما همچنان کار میکنه
این رو چطوری میشه نصب کرد؟ یعنی میخوام مثل برنامه های معمولی ایکونش در دسکتاپ بیاد، در منوی استارت هم باشه و زمانی که روی یک فایل راست کلیک میکنم بشه این ادیتور رو انتخاب کرد
پاسخ:
با software center نصبش کنید - روی فایل که راست کلیک کنید در properties میتونید این ادیتور رو انتخاب کنید - برای آیکن دسکتاپ هم بسته به توزیع لینوکستون آموزش هاش توی اینترنت هست
بهترین color schema به نظرتون چیه؟
پاسخ:
والا سلیقه ای هست اما اینجا نمونه های قشنگش رو میتونید ببینید:

https://scotch.io/bar-talk/the-best-sublime-text-3-themes-of-2014
سلام من خودم از این نرم افزار خیلی وقته برای طراحی وب استفاده میکنم خیلی خیلی عالی هست
سلام اقای طاهری دوستون دارم خدا قوت
درود
این برنامه متن باز نیست . کساییکه مثل من متن باز بودن براشون مهمه میتونن از Atom یا LightTable به جای این ادیتور استفاده کنن .
سلام

من نمیتونم فارسی تایپ کنم ایا نرم افزاری با همچین قدرت و سرعتی وجود داره برای ادیتور php ?

ادیتور atom هم دیدم اون فارسی ساپورت میکنه ؟
پاسخ:
برای php من jetbrains webstorm رو پیشنهاد میکنم
با سلام ممنون از مطالب عالیتون لطفا زود زود تر وبسایت رو اپ دیت کنید
آقای طاهری نظرتون در مورد emacs چیه؟ من خودم ازش استفاده نکردم اما از بس تعریفش رو شنیدم دارم کار کردن باهاش رو یاد می‌گیرم. می‌تونید مزیت‌ها و تفاوت‌هاش رو بر این text editor های رایج بفرمایید؟
سابلایم تکست عشقه اما هنوز vim است که میدرخشد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی