Google+

آموزش لینوکس و امنیت

مرجع آموزش لینوکس و امنیت پارسی

آموزش لینوکس و امنیت

مرجع آموزش لینوکس و امنیت پارسی

با سلام خدمت دوستان گرامی

مدتی بود که به علت آزمون 2 LPI به شدت سرم شلوغ بود. اما حالا برگشتم و با مطالب و آموزش های غنی تر در خدمتتون هستم. خیلی از دوستان در خواست امکان دانلود ویدیو ها رو داشتن که مشغول آپلود اونها بر روی پرشین گیگ هستم. به محض تموم شدنش از همینجا اطلاع میدم.

در سایت های مختلف آموزش های نصب مختلف اوبونتو رو دیدم اما از دید خودم آموزش جامع تری رو آماده میکنم و تو یکی دو روز آینده آپ میکنم. امیدوارم با کمک خدا و لطف شما دوستان عزیز موفق بشیم.

از دوستان و همکاران گلم در سایت لینوکس سیزن هم بخاطر وب سایت مفید و زیباشون تشکر میکنم.


1) سطوح دسترسی آپلود شد

  • حجت طاهری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی